Ancient Dolores....

Een bucket list!
Hebben jullie dat ook?

Op onze lijst staan alle reizen die we willen maken tijdens ons expat avontuur. 
Cambodja stond hoog op de lijst.

Vorig weekend genoten we van twee extra vakantiedagen en vlogen naar Siem Reap om er de tempels van Angkor Wat te bezoeken.
Boeddhistische tempels bezoeken doe je niet in een minirok uit respect voor het geloof.

Dolores, een midirok uit La Maison Victor leek me ideaal. 
Luchtig, lang genoeg, stijlvol en trendy. Check!!


Ik gebruikte een stof van See You at six, GRILL. Onduidelijk te zien op deze foto. 
Met gouden knopen ook partyproof.



Met het restje naaide ik voor mijn dochter ook een midirok, zonder knopen. Over haar outfit vertel ik je later verder.



Een reistip: 

Voor het boeken van vliegtickets gebruik ik altijd Skyscanner. Deze app/website zoekt de voordeligste vliegtickets op met een directe link naar de vliegmaatschappij.
Let op, zeer verslavend en niet goed voor je portemonnee. Het is maar dat je het weet.

Hotels boek ik bij booking.com of airbnb. Het voordeel van booking.com is dat je vaak nog tot 24u voor aankomst nog kan annuleren. Stel dat reisplannen wijzigen of je vond toch nog dat beter of goedkoper hotel. Bij airbnb logeer je dan weer vaak bij de lokale bevolking. Zij kunnen je vaak goed helpen om je de leukste plekjes te leren kennen en de lekkerste restaurants te ontdekken.




stof: See you at six
patroon: Dolores uit La Maison Victor

















Reacties

  1. Ik ontdek hier nu pas u Dolores versie, zo tof in die mooie SYAS stof 😍!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics