Laterpost....

Vorig jaar, toen ik nog niet in blogland vertoefde,
 maakte ik voor Lily een setje uit de 'Wee Wander' collectie van Michaël Miller.
Voor het bovenstuk gebruikte ik het 'blush' hemdje uit het boek 'Homemade Mini Couture'.

Voor het rokje rimpelde ik de breedte van de stof en stikte er boordstof aan.

Het rokje past nog perfect!
Het hemdje daarentegen begint wat aan de korte kant te worden,
maar.... daar trekken wij ons niks van aan.

Deze outfit gaat nog een zomertje mee!















hemd: blush uit homemade mini couture
rokje: rimpelrokje met boordstof
Stoffen:  Michaël Miller


Reacties

  1. Ik heb net de laatste hand gelegd aan mijn 3de blush!
    Jij maakte ook een unieke versie... echt zomers en heel zacht van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief setje! De blush maakte ik zelf nog niet, misschien toch ook maar eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, zeer lief! Ik heb het setje ook al eens gemaakt en het bloesje valt hier ook zo klein uit. Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics